İsminizin Japonca yazılışı

İsminizin Japoncasını merak ediyor musunuz?

Aşağıdaki cümleye tıklayarak açılan sayfadaki kutuya adınızı yazın ve entera basın. Yeni sayfada adınızın Japonca’sını göreceksiniz. Ayrıca katakana halini göreceksiniz. Malum Japonca’da yabancı isimler Katakana ile yazılır.

İSMİNİZİN JAPONCASINI GÖRÜN

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:


108 yorum

  1. benim adım elif japonca erifu çıktı.

  2. hibe’in profil fotoğrafı

    Adım olduğu gibi yazılıyor katakanayla.Zira Japoncada hi ve be heceleri mevcut.Ben adımın Japonca anlamını alıyorum direk çünkü kanjiyle yazılıyor oda Miyage.

  3. Baharu Uruneku diye çıktı 😀 ben sevdim bunu ya 😀

  4. damla-ダムら

  5. İsmim hikuranu çıktı. 😉 N harfinin yanına harf gelmemesi lazım yanlış çıktı.Katagana olarak öğrenebilir miyim. 😉

  6. Tuğçe nasıl
    Arigato 🙂

  7. tarukan Tarukan Useru hahaha hastayım bu Japonlar’a 🙂

  8. Emure adım bu oldu lan 😀

  9. Ben sayfayı açamıyorum da Tuğba’nın japoncası ne oluyor acaba?

  10. peki hocam L nasıl oluyo yani LA-LE fln

  11. Bişey sorucam hani şey diyor ya isminizin Japonca hali diye özel adların dillerde karşılığı olmuyordu mesela Elizabeth in türkçede karşılığı yok yada furkan ın İngilizce’de karşılığı yok bu Japonca da nasıl oluyor

    • çünkü japon alfabesin de N harfi haric dier harfler ayrı yazılmaz mesela K diye bi harf yok KA-KE-Kİ-KU olarak var

    • İsmin Japoncasından ziyade ismin Japonca telaafuzu gibi bir şey aslında. Çünkü alfabeleri harfler değil hecelerden oluşuyor.

  12. bir sorum olucak watashi ben demek ayrıca ore de ben demek bunların arsanıdaki farknedir biri kadın biri erkek icinmi ?

  13. Adımın japoncasi türkçesiyle ayni 🙂

  14. Adım oğuz ama ben türkçe karakteri yazmadım oguz yazdım ogusu olarak çevirdi.

  15. Damla – Damura. 😀

  16. isimlere gelen -san, -chan ve -kun eki neye göre geliyor ?

  17. Haririu i brahim 🙂 sadasd

  18. taylan 🙂 tairanu

  19. Osaguru Iirumasu 😀

  20. benm ki DAMURA

  21. Yakamosu oldu. Orada “su” olduğu için Yakamosu yerine Yakamos diye mi okuyacağım adımı?

  22. ben adimi yaziyorum ama cikmiyor

  23. acaba ne çok merak ettim

  24. benimki
    e su gi

  25. afuna oldu adım 😐

  26. Yeşim – Ieshimu
    Okuyunca Yeşim’e çok benziyo 😀

  27. Benim asıl ismim Şebnem ş olmadığı için s yazdım ismim sebunemu

  28. Adımın böyle birşeY çıkacagını hiç tahmin etmedim allahtan uzakdoğuda yasamıyorum süper ya 🙂

  29. Benim adımı Gukuhanu diye çevirdi. Doğru mu ki bu? Ben Gyokuhan diye biliyordum hatta Gökhan Zan’ı falan bulmuştum Japon wikilerinden… Yoksa bu katakana falan farklı mı oluyor?

  30. Bende Türkçe karakterler olduğu için çevirmiyo

  31. Tuğrul DEMİRÖZER14 Nisan 2015 at 12:53Cevapla

    benim isminde Ğ var ne yapmalıyım

  32. Benim adımı cevirmiyo kasiyo cihaz ama diğer adımı çevirdim ra+yu die bi şey ortaya çıktı da şimdi ben bunu nasıl yazicam katakanada ve nasıl okicam ryu (yu küçük yazarsam böle oluyo) yoksa ayrı ayrı ra yu olarak mı?

  33. Benimki Hakan olduğundan uyuyor XD

  34. ömer yavuz ekşioğlu23 Şubat 2015 at 16:31Cevapla

    alışverişi için üyelik gerekiyor mu

  35. Linke tıklıyorum açılmıyor 🙁

  36. benimkisi aibuke yoruku oluyor ayrıca aibuke aşk samurayı demekmiş 😀

  37. Benim adım bora çeviriyorum gene bora oluyor bo + ra cok enteresan bunun anlamına nasıl bakacaz peki yani orda bora bir anlama denk gelir mi acaba?

  38. Batsuhanu
    Bu arada ç yi dönüştüremiyor sanırım
    Neyse ben daha acayip bekliyorum ama bunu beğendim 🙂

  39. iki adımla beraber aruchinu orinposu oluyo *-*

  40. iyi

  41. dojidoshi aridototudota

    olarak çıktı ad soyad 🙂

  42. İsmimi yazdığımda donuyor. Benim ismimi söyleyebilir misiniz?

    Katakanayı az çok biliyorum ama “ğ” harfini nasıl yapacağımı anlayamadım. Ayrıca “u” harfinin okunuşu kafamı karıştırıyor.

    Benim aklıma gelenlerin bazıları bunlar:
    ブウラ ,  ブラ, ブフラ,  ブーラ,  ボウラ, ブウーラ, ボウフラ

    Sonuncuyu google translate sinek larvası olarak veriyor umarım o değildir :D  

    Yardımcı olursanız sevinirim.

  43. benim adım batuhan バツハヌ diye çıkıyor siteye girdigimde kursta hoca şu şekilde yazmıştı adımı (バトゥハン) hangisi dogru acaba ?? bide soyadım küçük onu nasıl yazacam yardımcı olurmusunuz ? teşekkür ederim şimdiden

  44. merhaba
    elif salık, fatmanur çalış, hatice kübra ipek bu isimlerin japanca yazılımı nedir? sınav olacağız hemen cvplayabilir misiniz? şimdiden teşekkürler 🙂

  45. esra – esura diyor… doğru mudur? japon alfabesine göre e, su, ra harflerini birleştirerek doğru sonuça ulaşırmıyım. yardımınız için teşekkür ederim.

  46. Osman sarıca nasıl yazıliyor

  47. munebuberu diye çıktı 🙂

  48. “seinepu ipeku = zeynep ipek” çıktı. ama neden isimler farklı oluyor anlamaıdm?

  49. Ayy çok güzelmiş beğendim super arigato 🙂 😉 😀 😛

  50. Günel nasıl yazılıyor?

  51. büşram mın yazılışı

  52. Adımın japoncasıda nihan oldu şanslıyım 🙂

  53. Şentürk nasıl okunuyor-yazılıyor ?

    Ş ve Ü harflerini kabul etmiyor sistem. Belki de yoktur Japoncada. Bilmiyorum 🙂

  54. ka-gu-ri hiç güleceğim yoktu c ve ğ japonların hoş görmediği harfler belliki

    • asdhadh ya hiç gülecegim yoktu 🙂 ı harfi olan bişi yazdığınızda sayfa kitleniyo sen yazma diyo 🙂

  55. demo T.T watashi no namae wa neden ben adımı yazınca bilgisayar kafayı sıyırdı ?

  56. teşekkür ederim bunlar doğru değil mi ? 🙂 bir japon görse anlarmı

  57. iremim’in Japonca yazılısı nedır acaba? Japonca harflerle bıde okunuşu… tesskur ederım…

  58. iremim ‘in Japonca yazılısı nedır ? japon harflerıyle

  59. Ebrar ismini japoncası nedir acaba ? ^_^

  60. lütfi Müftüoğlu5 Eylül 2014 at 01:25Cevapla

    Lütfi nasıl yazılıyor,dövmesini yaptırcam çünkü,yardımcı olur musunuz

  61. teşekkürler….

  62. link çalışmadı bende ;__; zahmet omazsa benim ismiminde yazılışını ve okunuşunu söyler misiniz ^^ ? şimdiden teşekkür ederim .

  63. sensei benimkini söyleme imkanınız var mı???

    • Benim ismimin okunuşunu ve yazılışını söylermisiniz ? japon harfleriyle yazımını teşekkürler

  64. Zişan ismini nasıl yazmalıyım?
    ザィシヤン şeklinde mi, yoksa, ザィシァン şeklinde mi?

  65. DMS ye tıklamama rağmen ismim çıkmadı 🙁 Çağla ismini nasıl söyleyebilim japonca olarak?

  66. Linke tiklayip da can yazdigimda ise hicbirsey cikmiyor 🙂

  67. Can isminin japoncasi nedir?

  68. Benim 2 sorum olacak:
    1-) Katakana ile yazdigimizda cift sessiz yapcaksak kucuk っ mu yoksa kucuk ツ mu kullanmamiz gerek?
    2-) Ozel Isimler veya aile isimleri Katakana ile mi yaziliyor? (Bleach’te gormustum kendi evlerinin orda Kurosaki aile ismi katakana ile yazilmisti )

    Sorrularimi yanitlarsaniz minnetar olacagim…

  69. Elem Elif in japoncasini merak ediyorum ve japonca nasıl yazılıyor onu soracaktım şimdiden teşekkür ederim 🙂

  70. Merhaba Ben ismimimin Japonca Sını Öğrenmek İstiyorum Nedir Söyler Misiniz ??

  71. Admin ben birşey daha sorucam :)) araştırdım yanlış görmüşüm kenkeru diye anime yokmuş Ken x takeru ya bazıları kenkeru diyormuş ismimin japoncasını söylediğiniz için teşekkür ederimde kenkeru’nun ken kısmı hani türkçede el 2 şekilde söylenir bi kalın bi de ince işte ken kısmı nasıl ince kalın ?

  72. adımın japoncasını istiyorum adım kutluk

  73. Ferhat yazımı nasıl Japoncada (şekil olarak)

    Harflerle yazımı lu ku shi ri ka chi

  74. benim bir sorum olacak benim adım onuru şeklinde teleffuz ediliyor ve hecelenişi şöyle karşıma çıktı o-nu-ru peki ben neden o-n-u-ru şeklinde bunu heceleyemiyorum.şimdiden teşekkürler

  75. CHİESU 😀

  76. Ve yok japoncada zaten türkçedeki her hece olsaydı türkçe gibi olurdu bi tane harf var gerisi hece o da n harfi sadece n ile birleşebilenler aynen yazılabilir.örn:hande ismi değişikliğe uğramaz ya da taha ismi

  77. birsey dorucam merve yazdım merube cıktı (me-ru) tamamda (be) ne (ve) yokmu katakanada

  78. 🙁 japonca hali biraz garip çıktı adımın yaa :))

  79. Site Türkçe telaffuza göre yapmıyor yalnız, mesela benim adım "Ferhat", Japonca'sı "fe-ru-ha-tto" olması gerekir ancak bu site adımızı sanki İngilizce'ymiş gibi yorumladığı için biraz daha farklı sonuç çıkartıyor o.O

  80. Çok ilginç

    Ayrıca aynı kelimenin japonca, kore dilinde ve çince farklı söylenişi mi oluyor tam bilemiyorum

  81. Merhaba

    Ayni seyi yazmak istemiyorum ama baska care yok 🙂 az once buldum blogunuzu izin verirseniz blogumda yayinlamak isterim 🙂

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Login